سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوکا

نظر

انشا با موضوع عشق

خدای مهربان انسان را برای شعله ور ساختن عشق آفرید و عشق فقط یک کلمه نیست ، بلکه احساسی است که در تمام ذرات جهان وجود دارد.

عشق را می توان در بیت ها و در هر لحظه از این جهان احساس کرد.

وقتی به چهره والدین خود نگاه می کنید ، به یک گل ، باران نگاه می کنید یا آسمان رحمت خود را بر زمین می ریزد ، هزاران لحظه از زندگی ما یادآور عشق است.

اما گاهی انسان چشمان خود را می بندد و فقط نفرت و کثافت را می بیند.

نفرت قلب فرد را سیاه می کند و اجازه نمی دهد نوری که از عشق می آید به زندگی فرد سرازیر شود.

اما عشق راهنما و روشنگری است و انسان را به سمت معبود هدایت می کند ، خدایی که سرچشمه همه خوبی های جهان است.

این قدرت عشق است که می تواند انسان را نابود یا ایجاد کند. گاهی عشق شخص را دیوانه می کند و گاهی او را به بالاترین موقعیت ها می رساند.

گاهی اوقات ما یک عشق زمینی داریم که در نهایت به نفرت تبدیل می شود و گاهی این عشق زمینی آغاز مسیری به عشق بالاتر است.

عشق و نفرت هر دو تأثیر عمیقی در روح و روان دارند ، نفرت می تواند همه سعادت انسان را ناتوان کند و عشق می تواند تمام زشتی های دنیا را از نظر انسان به زیبایی تبدیل کند.

شخصی که بجای عشق نفرت در قلب خود نهادینه کرده باشد ، چشم دیدن عشق و عشقی که او را احاطه کرده است نخواهد داشت. این شخص به خودش لعنت می کند و زندگی اش را خراب می کند.

با عشق، خدا آسمانها و زمین و هر آنچه میان آنها است را خلق کرد، بنابراین ماموریت انسان دوست داشتن ، دوست داشتن و پرهیز از نفرت است.
جملات عاشقانه
من اینجا هستم. دوستت دارم  و برایم مهم نیست که باید تمام شب را بیدار بمانی و گریه کنی، من پیشت میمانم. هیچ کاری نمیتوانی بکنی تا عشقم را از دست بدهی تا وقتی که بمیری ازت محافظت میکنم و بعد از مرگت هنوز ازت محافظت میکنم من قوی تر از افسردگی هستم و شجاع تر از تنهایی هستم و هیچ چیز هرگز مرا خسته نخواهد کرد. - الیزابت گیلبرت
فرمان جدیدی که به شما میدهم: یکدیگر را دوست داشته باش. همانطور که من شما را دوست داشتم، بنابراین شما باید یکدیگر را دوست داشته باشد." - عیسی مسیح
شما قلبتان را باز می کنید و می دانید که این احتمال وجود دارد که ممکن است روزی شکسته شود و در باز کردن قلبتان، عشق و شادی را تجربه می کنید که هرگز رویای ممکن را نداشتید. شما در می یاید که آسیب پذیر بودن تنها راهی است که به قلبتان اجازه می دهد لذت واقعی را احساس کند ؛ آنقدر واقعی است که شما را می ترساند.
مطالب مرتبط:
تصویر زمینه عاشقانه
عکس پروفایل ست عاشقانه